امروز(سه شنبه) جلسه ای با حضور احمد ناطق نوری(رییس فدراسیون)،علی دانشمند فرد(دبیر فدراسیون) ،همایون اردلان(سوپروایزر فدراسیون)، بهرام طغرایی(رییس کمیته داوران) و فرزاد صادق پور(دبیر کمیته داوران) در فدراسیون بوکس برگزار شد که در پایان این جلسه 7 داور سه ستاره و دو ستاره کشورمان به عنوان اعضای کمیته داوران معرفی شدند.

بدین ترتیب فرزاد صادق پور،غلامعلی جعفری و بابک بردبار (داوران سه ستاره) و حسن عسگری،بهمن نکیسا، بیژن دلشاد و علی اکبر نیشابوری (داوران دو ستاره) به عنوان اعضای کمیته داوران و ابوالفضل عامری به سمت بازرس این کمیته معرفی شدند.

 

همچنین بهرام طغرایی در سمت رییس کمیته داوران فدراسیون بوکس ایران ابقا شد.