مظاهری: طلایم را از مردم گرفتم | با کسب مدال در بازیهای آسیایی خداحافظی میکنم
بوکسور تیم ملی گفت: اگر حق مرا نمیخوردند قطعا به فینال میرسیدم هر چند که مدال طلای خود را با پیامهای محبت آمیز مردم از آنها گرفتم.
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 13:12 توسط علی سلطانی
|
علی سلطانی